вторник, 18 сентября 2012 г.

Рецепти з мого записника

 Раніше, коли мої донечки були маленькими, а пізніше, коли вони стали студентками, я пекла багато і різноманітно, хоча і часу завжди було обмаль, але знаходила час, бо було бажання порадувати моїх  милих діток і коханого чоловіка, а їх задоволені личка і сяючі очі додавали енергії і завзяття до всього, щоб я не робила.  Найбільш улюбленими для моєї сім'ї були булочки з родзинками, та марципани моєї тьоті. Чому марципани? Не знаю, адже вони не мають нічого спільного з марципанами))) Так назвала їх моя тьотя, тому і в нас вони так називаються.
           
Ось зараз я відкрию свій записник і розповім, як їх пекти, та що для цього треба.

Марципани моєї тьоті

1 склянка молока
30 г сирих дріжджів
жменя цукру
0,5 склянки борошна
Підігріть молоко і ромішати дріжджі з цукром та борошном.
Поставити у тепле місце, щоб воно постояло з пів годинки, якщо є час, якщо дуже спішите, можна робити все, не чекаючи.
Потім окремо в тісто додати
1 яйце - розмішать
1 склянку цукру - розмішать
200 г маргарину м'якого
і замісити, додаючи (підтрушуючи) борошна стільки, щоб отримати м'яке тісто.

Розкатать, порізать косинчиками, в середину покласти повидло і скрутити в рулик, починаючи крутити з ширшого кінця. Зверху помазати жовтком з цукром. Випікати при т-рі 180 градусів.

Булочки з родзинками

Взяти
1,5 склянки молока
50 г дріжджів
1 склянка цукру
1 склянка сметани
0,5 склянки масла
2 яйця
0,5 склянки родзинок
Замісити м'яке тісто, додаючи родзинки, коли воно підійе виробити невеликі булочки. 
Перед  випіканням змазати їх жовтком. 
Розігріти духовку до т-ри 180 градусів, випікати доки не підрум'яняться.

На жаль, фото у мене немає, але я постараюся їх виставити найближчим часом.
Смачного.

Ярлыки:

Комментарии: 0:

Отправить комментарий

Подпишитесь на каналы Комментарии к сообщению [Atom]

<< Главная страница